Heeft u hulp nodig?

Home / Blog / Heeft u hulp nodig?
Heeft u hulp nodig?

Ook als u nog geen abonnement heeft afgesloten kunt u door ons een CV storing laten verhelpen. Wij brengen dan voorrijkosten, uurloon en eventuele materiaalkosten in rekening. Sluit u op dat moment een abonnement af, dan vervallen de voorrijkosten alsnog (met uitzondering van het weekend).

CV ketel storing melden? Controleer dan eerst de volgende punten!
1. Er druppelt geen warmwaterkraan (bij CV ketel combitoestellen).
2. De schakelaar bij de CV ketel op staat “in” en de stekker zit in het stopcontact.
3. De zekeringen zijn niet defect en de aardschakelaar staat op “in”.
4. De gaskraan staat open.
5. De installatie is goed gevuld en ontlucht (zo niet dan moet u uw CV ketel bijvullen).
6. De kamerthermostaat is voldoende hoog ingesteld.
7. Er staan voldoende radiatorkranen open.
8. Als u klant bent van Swiebel Installatietechniek, bekijk dan ook onze sticker op uw CV ketel.
Heeft u bovenstaande punten gecontroleerd, maar nog steeds problemen met uw CV ketel storing, dan adviseren wij u contact met ons op te nemen.

Let op!
Bovengenoemde CV ketel storingen en storingen die niet veroorzaakt worden door een defect aan de CV ketel vallen niet onder het service- en onderhoudsabonnement.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *